****

Hora. Är det ett fint ord tycker ni? Jag har aldrigaldrigaldrig använt det, och jag kommer inte göra det heller. Jävlar, helvete och fan är barnmat i jämförelse med det ordet - och jag kan erkänna att jag i vissa situationer kan använda dessa ord flitigt. Jag tycker helt enkelt inte att det känns så farligt att använda de orden längre. Det är mer ett sätt att ge en mening lite med power.

Men ordet hora är liksom.. det låter bara så extremt fult och det är onödigt att säga det. Jag har inte blivit kallad det, men varje gång jag hör någon säga det ordet blir jag illa till mods. Är jag gammalmodig? Nej, man säger helt enkelt inte så. Och gör ni det: sluta med det.


Kommentarer
Postat av: Jossi

Svar: åh hon skulle bli jätte glad om hon får den! Men du kan väll skriva till henne på jennifergustavsson.webblogg.se o så kan du säga att det är jag som sagt då fattar hon nog vf du frågar ;D

Postat av: Joel

jag tycker ordet "analjuice" tar priset dock..

smaka på det ordet...

hehe

2008-05-05 @ 03:49:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: ELin

håller med!!
känner mig också lite gammalmodig när jag skriver det men det är så grovt att ingen förtjänar att kallas det som ett skälsord (lr hur det nu stavas)

skulle bli jättelessen om någon sa det till mig. det ligger så mkt mer i det ordet än i t ex idiot om man säger så...

puss på dich

2008-05-07 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback