Syd mot Nord.

Jag har gått upp? Jag vet verkligen inte varför jag sitter uppe nu, när jag börjar jobba om 3 timmar. Men efter att ha börjat smsa med Felicia blev det bara så. Idag är det vattenkrig i stan, men jag jobbar ju. Så det blir inget för mig, om jag inte slutar tidigare förståss. I så fall kommer jag bara åka in och kika lite, men inte medverka. Jag litar inte på att människorna följer reglerna och inte har med sig någonting som kan skada någon.

Någon mer än jag som tror att typ Kissie kommer behöva åka in till sjukhuset efter en smocka? Nej, jag håller mig nog utanför. Skulle bara väldigt gärna vilja se det!

HEJA SYD!

Kommentarer
Postat av: Em

ja det här kan verkligen bli spännande

Postat av: Annizh

Kissie var inte med... inte förvånad. Och det var faktiskt ingen som bröt mot reglerna...hurray !

2008-08-08 @ 23:40:50
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback