Minnen.

Idag bestod jobbet mest av att prata, om annat. Vi gjorde i princip ingenting, men jag klagar verkligen inte. Efter jobbet drog jag till centrum för att kika lite, och sedan möta Lina för att äta på donken. Grymt länge sedan faktiskt! Efter det åkte vi hem till mig för att kolla på Juno, umgås och ha det trevligt. Vi såg även på min present till Lina som hon fick i julas. Det är nog den bästa present jag någonsin gett bort, eftersom jag vet att den betyder någonting för både mig och henne. Det är en DVD-skiva med en massa bilder, musik och filmer som vi delar minnen till. Vi sitter bara och skrattar och ler hela tiden medan den spelar. Den är underbar. Det är den bästa presenten man kan få, en personlig.

Jag ska bli bättre på att blogga, faktiskt. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Alltså bilderna :')

åh jag kan inte sluta le <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback