Kunskapsgymnasiet, media.

Skolstarten närmar sig med stormsteg, gymnasiet. Jag känner mig verkligen inte förberedd. Det har ju alltid varit så långt kvar tills gymnasiet, jag är inte redo än. Jag känner mig som en lite pygmé, en liten myra som ska vandra omkring i staden bland människorna.

Det är 6 dagar kvar tills jag börjar gymnasiet. Många kanske inte ser det som en stor grej, men för mig känns det väldigt pirrigt. Första gången någonsin som jag inte har någon vid min sida, men kanske är det bra. Hade jag valt samma linje som mina vänner hade jag inte lärt känna nya människor. När jag började jobba nu i sommar märkte jag att jag kan klara mig på egen hand, och jag hoppas verkligen att det fungerar lika bra som det gjorde på jobbet. Kanske är det dags för mig att slänga bort den blyga sidan av mig själv.

Men antagligen kommer jag vara mycket blyg de första dagarna, allting är nytt och främmande. Men vi får se, time will tell.
Jag önskar mig själv lycka till.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Gaah, jag tycker inte de är pirrigt, men allting är så bra som de är nu så jag vill liksom inte ändra på nått :P. Antar att jag kommer ändra mig nu när jag börjar, men men.

2008-08-18 @ 20:58:22
Postat av: Maria

Jag tycker oxå det är jätte pirrigt, jag ska gå på KG natur, så vi kanske kommer att ses lite då och då^^

Postat av: Jessica

Jag började i torsdags...

2008-08-18 @ 22:59:33
URL: http://biffigare.blogg.se/
Postat av: Magistern

Lycka till, Petra.



/Din f d Handledare

2008-08-19 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback