Jag vill ha vinter..

Jag kommer alltid på mig själv med att tänka på julen under sommaren. Julen och vintern. Jag har nog aldrig gillat värme, man blir så himla trött, äcklig och dåsig av det. Jag trivs mer bland snö och kyla, trots att det ibland kan vara riktigt kallt och hemskt när man har glömt sina vantar..

Alla tjatar jämt om att svensk sommar är så himla kall, men jag tycker om det. Regnet kan ju tyckas vara ganska trist, men jag brukar mest tycka det är mysigt. Om jag är inomhus förståss. Då har man ju en anledning att sitta inne och mysa med en filt, jag saknar verkligen det på sommaren.

Vad föredrar ni, sommar eller vinter?

Kommentarer
Postat av: Gurra

soommmmaaaar

2008-08-11 @ 22:25:54
Postat av: Robin

Vinter! :D

2008-08-13 @ 12:06:04
Postat av: Emelie

Soooommar såklart :D

2008-08-13 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback