Dancing in my Nuddy-pants.

Det kommer vara en död Petra som lämnar huset imorgonbitti. Jag känner på mig att det kommer ta ett tag att somna ikväll, precis som alltid. Och att till centrum imorgon för att vara framme 07.35 känns inte alls lockande. Men det handlar om pengar, så det är väl bara att pallra sig iväg för att jobba i 10 timmar. Antagligen somnar jag vid matbordet på lunchen, det vore ju snyggt.

Att missa Pride-festivalen känns surt också. Medan jag städer toaletter och skurar golv så springer halva stockholm runt i en parad med en massa glada färger. Det suger, big time. Jag ångrar verkligen nu att jag inte försökte byta helg, men det är ju försent nu.

Jag borde antagligen lägga mig redan nu, läsa lite av, antagligen, världens skönaste bok. Dancing in my Nuddy-pants heter den, och man fnissar som sjutton. Den får mig dock att se dreggel framför mig när de skriver snogging, man blir faktiskt inte så sugen på att hångla... Fast det brukar jag inte vara heller, pussar är mycket trevligare.



Kommentarer
Postat av: Tiger

Jag vill läsa :D

2008-08-01 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback