Chokladrulltårta

Idag hade vi mer att göra på jobbet. Eller egentligen hade vi lika lite, men vi gjorde alla saker så sakta att det aldrig blev tråkigt. Vi städade och rensade lite, sedan satt Tobias och jag mest och pratade bloggar innan vi började baka rulltårta. Jag har faktiskt aldrig bakat rulltårta, jag har liksom aldrig varit sugen på det. Men det var gott, trots att den blev lite misslyckad när vi testade folie istället för bakplåtspapper.

Vädret är trist, så ikväll vill jag helst bara ta det lugnt framför en film med lite vänner. Vi får se hur det blir med det, jag lär ju återkomma.

Har ni sett föresten att vissa fönster på bussarna har en massa vatten i? Är det en dekoration eller? För så jädra mycket vatten har det väl inte läckt in på en massa bussar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback