Vilken raggningsreplik använder du?

Idag efter skolan var det meningen att vi skulle hitta på något roligt ett par stycken. Men vi kom inte på något att göra, så jag mötte upp Linda och Felicia i centrum. Det slutade med att vi gick hem till Linda, efter att ha bokat en bowlingbana till ikväll ;)

På vägen hem från Linda fick jag vänta en stund i centrum. Jag var i princip ensam på busshållplatsen, tills det kom ett par tanter. De var 3 stycken, och antingen så såg de mig inte eller så tänkte de inte alls på var de stod - för de ställde sig precis runt mig. De stod så nära som jag brukar stå med mina vänner när vi pratar, och jag förstår inte riktigt varför de valde just den platsen när hela busshållplatsen var full.

När vi sen skulle stiga på bussen hade en av tanterna lite problem att komma upp, då kom det en gubbe och hjälpte henne upp. När jag väl kom in i bussen stod de och bockade och neg mot varandra och kallade varandra Madame och monsieur. När gubben sedan skulle gå av bussen önskade han tanterna en trevlig helg, och körde sedan en raggningsreplik:

Gubbe: Är det sant att man kan köpa erat leende?
Tanterna: Jaa *fniss* men du kan få det gratis!

Man blir visst aldrig för gammal för att flirta....


Kommentarer
Postat av: Emlan

Fyfan va gulligt. Kärlek o flirt i alla åldrar =)

Postat av: Mia

Naw va gulligt:D

2008-04-18 @ 18:26:03
URL: http://marengzwich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback