Onsdag

Jag försöker komma in på portalen för att kunna plugga, men den är emot mig. Jag får försöka lite senare istället, och kanske disskutera med pappa. Jag är ute sent, och borde verkligen komma igång ordentligt med NO:n, men det verkar inte gå så bra.. Får sitta och klura lite på frågorna så länge.

Jag pratade nyss med Lina i telefon.. Men eftersom jag skulle plugga var jag tvungen att lägga på..
Lina: Men vi kanske kan ses ikväll och titta på...eeeuuhm...jag ska inte säga det högt. Men du vet ju vad jag menar..
Hahah, inte till för att skryta med helt enkelt ;) 21.00 börjar det i alla fall, det Lina inte ville nämna när hon satt på en fullproppad buss. Pssst... det går på tv3

ooooont i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback