Måndagen

En dag full av en massa saker. Skola, jobbintervju, glass, chill på altanen med Lina och Nelly, grillad korv, andra avenyn med Lina, Linalinalina, Filip och Fredrik. Det har varit en underbart trevlig eftermiddag, vi låg mest på altan och smaskade på glass. Allting kändes så himla mysigt och fridfullt, och vädret var underbart. Däremot fick jag kuta hem för att inte missa Filip och Fredrik - snyggaste springstilen på länge alltså! Stor tung väska, extremt kissnödig, trött i benen, törstig och allmänt seg i kroppen. Inte snyggt.

Jag hör av mig imorgon istället. Godnatt med er!

PS. Jag har fått jobb på Lilla Tyresö(prinsvillan) 28 juli - 15 augusti. Blir vi arbetskamrater?  

Kommentarer
Postat av: Felicia

NEEJ! :'O DET BLIR VI INTE :'OOOO

2008-04-22 @ 16:31:23
Postat av: Emelie

Jag vill också ha jobb!! Hatar att jag fyller 16 precis när skolan början igen :@

kram kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback