Konstnärlig förmåga, på alla sätt.

Åh fy faaan! Det var förnedring på hög nivå som startade 15.00. Oscarsgala i skolan, med alla våra fräna bidrag. Vår film blev faktiskt nominerad, men de som vann var riktigt värdiga vinnare - survivor dudes!
Men, jag var ju skådespelare i en film också. Jösses vad pinsamt alltså, jag ser otroligt extremt jättejättejättetöntig ut. Härliga kommentarer man fick efteråt.. "Jävlar Petra, du ska ju bli gitarrist"  "HAHA, jag skrattade hela filmen!" osv osv. "#¤!%¤#"!%# Ja, jag var fuuuul. Jag skäms okej? Äsch, jag får bjuda på mig själv. Det är ju över nu :)

Jag har spanat ut genom fönstret vi har nere i vardagsrummet ibland, och jag blir lika fundersam varje gång. Vi har en massa lerfigurer som vi har gjort, och pappa tycker de är asballa - och att de har en speciell charm. Och jag kan förstå det, alla förut en.


Den här förståss. Ser ni vad det skulle kunna tänkas vara? Det är ju såklart jag som har gjort den, för många herrans år sedan. men jag har en svag aning om att plupparna högst upp ska vara människor, och även klumparna i mitten ska också vara det. Och sen är det ju förståss ett berg. Lätt att se va?

Jag ska bli konstnär.

Kommentarer
Postat av: kristin

Jag kan hjälpa fler genom att ta betalt. jag kan ju inte sitta hela min lediga tid och göra designer till alla och inte få någon fritid. Nu kan jag både hjälpa folk och tjäna lite extrapengar (perfekt när man är student). Du kan fråga ALLA jag har gjort design åt. Jag har fortfarande grym kontakt med alla och de är otroligt nöjda. Alla som jag har hjälpt tycker att det är värd varenda krona. Puss

Postat av: Anonym

Svar: Nej usch stackare, du måste ha blivit helt slut i kroppen. Det har jag blivit efter två gånger, man orkar knappt någonting. varför kan man inte alltid få vara frisk. Men man man måste väl vara sjuk i bland, meen kräksjuka är det värsta tycker jag. Finns ju hemskare också. / Bella

2008-04-29 @ 20:51:47
URL: http://bellaellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback