Ja, jag är klantig.

Jag sitter här och funderar lite på pinsamma saker jag gjort i mina dagar. Jag kommer faktiskt inte på så himla många.. Men för ett par veckor sedan så avslöjade Adam mig med några riktigt förnedrande saker.. Nu vet i princip hela min vänskapskrets vad jag har gjort för pinsamt. Jag kan ju lika gärna göra en lista, ifall jag skulle glömma någon av dessa kodac-moments i framtiden...

- Jag hälsade fel Min syssling hade skaffat sig en ny flickvän. Jag hade aldrig träffat henne, och jag träffar sällan min syssling heller. Jag finner alltid mig själv obekväm när jag ska hälsa på folk, jag vet dock inte om det beror på den här incidenten. Hur som helst, jag skulle då hälsa på denna nya flickvän - skaka hand och presentera mig själv. Adam hade precis hälsat, och jag tyckte att han sa det så otroligt tyst att jag satt och tänkte på det. Så kommer hon fram till mig och sträcker fram sin hand, och ut ur min mun kommer det "Adam". Vad i helvete!? Jag heter Petra, jag är tjej! Adam är ett killnamn, och namnet på den lilla pojken som hon hälsade på innan. Jag dog. Han har inte kvar den flickvännen längre, vilken lättnad.

- Jag låste in mig på toaletten på biblioteket Jag var inne på biblioteket, och blev plötsligt himla kissnödig. Jag gick därför till toaletterna som var där, stoppade i en femma och gick in. Men innan jag stängde dörren, så testade jag att låsa - så att det blev rött när man låste. Sen går jag enkelt och snabbt på toaletten och ska sedan ta mig ut. Men eftersom jag hade låst en gång innan jag stängde dörren hade jag förbrukat femman - jag var inlåst. Jag fick ringa mamma, som fick åka hemifrån och gå in på biblioteket och säga att hennes dotter var inlåst på toaletten. Jag hade gärna stannat där inne faktiskt.

- Ännu en gång, jag låste in mig på toaletten Hos mina kusiner, jag tror att det var på julafton. Hela släkten stod utanför för att försöka få upp dörren. Det var till och med prat om att jag skulle klättra ut genom det lilla pluttiga fönstret som de hade, min kusin hämtade stegen. Men sen fick jag upp den, och kunde gå ut. Jag hade gärna stannat kvar där med.

Listan kan bli lång... Jag lär ju komma med fler... Håll utkik, eller nått..


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHHAHAHA XD (L)

2008-04-05 @ 12:20:40
Postat av: ellinor

hahaha jag känner igen mig i den första! var när jag och en kompis sara, skulle hälsa på en kompis pappa.. dom börjar skaka hand, "sara" säger hon då. så är det min tur att skaka, och han säger "..och då måste det ju vara du som är ellinor".. och istället för ett "ja" ur min mun, kommer det ett "sara"... hahaha pinsamt! så du behöver inte känna dig ensam, det finns fler lika klantiga människor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback