Fågelbajsskydd!

Jag står och lagar mat nu, Lina kommer lite senare - jag tränade själv istället.
Jag lyssnar på radio också, och självklart kommer det en överdrös av reklam så fort jag sätter på. Och vet ni? Nu har Toyota utvecklat ett speciellt skydd på deras bil-lack. Superskydd mot fågelbajs kallas det.

Fågelbajs är tydligen ett av de saker som förstör lacken mest, så nu har Toyotas forskare gjort en anti-fågelbajs-slitnings-lack. Smart va? Satsa på Toyota!

Intressant det där, undra när det kommer ett skydd mot kladdiga fingrar som ritar smileysar på bilrutan? Det skulle ju vi behöva, jag ritar alltid smileysar. ¨

Back to buisness, annars blir ju enchiladasarna inge goa..

Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsvejs!
Var det någon mer som var intresserad av bloggdesignen? annars tycker jag att den var väldigt fin :)

kram kram

Postat av: Emelie

Såg din kommentar nu ;)Tack så mycket för komplimangerna :D
Aa, vi får se om någon är inresserad.

2008-04-14 @ 22:46:47
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback