Den magiska penhållaren

Hmm.. Jag hade nog världens sämsta natt, kunde absolut inte somna och på köpet fick jag lite deprissioner. Ibland hatar jag verkligen att vara tjej. Och ibland hatar jag verkligen att jag har varit med om så många saker, för då saknar man dem jö.

Idag ska vi filma lite på våran reklamfilm, Anna ska få vara med en snutt idag. Vi har faktiskt en rätt patetisk idé. Den magiska penhållaren.. Hur coolt låter inte det liksom? Det är helt enkelt en plastmugg, med tre blåa pennor i. Vi kommer få MVG, jag lovar!

synd att vår bildlärare inte har humor.. vi måste kämpa hårt!

mooooooot skolan!

Kommentarer
Postat av: joel

hehe... du kan ju alltid skydda dig med din magiska pennhållare... *asg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback