SÖNDAG

Nu har jag varit i Farsta med mammsen, jag hittade faktiskt ett par jeans. Vilket garanterat behövdes, men jag behöver ett pra till lite mer slappa jeans också. Tycker det är så grymt skönt! Så det blir väl i nästa shoppingsväng.
Sen måste man ju plugga ikväll också, anders var snäll och påminde mig om att det faktiskt fanns en NO och TK del på vårt uppdrag. Självklart hade inte jag tänkt på det, paniiik! Men sen kom jag på att jag faktiskt har till nästa fredag på mig. Men ändå, shit vad jag måste plugga! Började redan i morse, men det blir en del ikväll också antar jag.

Strax ska jag iväg och träna, ska bli jäkligt skönt eftersom jag nu har stått i provrummet och sett allting som ska bort på kroppen(mjo, jag har en period igen). Sen kommer väl Ymer vilding hit också, och slickar en på fötterna när man går ur duschen. Han hade ju feting-humöret förra veckan (Sofia och Kristin fick prov på det)
Och mormor är ju här också. Jobbiga lilla mormor, men också söta lilla mormor.

Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Lina

Din mormor är faktiskt cool :)

2007-10-14 @ 16:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback