NU SKA MAN HOPPA NU SKA MAN HOPPA, HOPPA LITE DÄR.

dajdajdajdajdadaddadajdajda, dajdajdajdajdadaddadajdaj
Ibland är man så trött på att ha en dagisfröken till mamma. Nu håller hon på med nå dagisgympa och "låtarna" skriker i öronen på mig jag är en boll, jag är en boll, bollbolla, puffpuffpuff, bollbolla, puffpuffpuff. Herregud, jag kommer inte stå ut! aaaaaaaaaaaah! Ska jag fortsätta med låtarna? gågågågå, jag går såhär, gågågågå, jag går såhär. jag har går såhär och det går bra... förstår ni mig!? SHIIIIIIIIIIIIIIIIT!

Borde plugga lite, men jag har verkligen inte en bra pluggdag. Jag behöver hjälp med en sak, och det kunde jag inte få hjälp med idag utan får gå på WS imorgon. Och sen har jag ju fredag på mig, det fixar sig. Kommer nog hinna i tid. Borde iofs plugga engelska, men jag får nog fixa det på lovet för mitt fantasiflöde är inte heller på topp. varför skjuter jag på allting för?

rubriken är också en låt...

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahhahahaha, jag förstår dig petra, det verka ganska jobbigt. xD

Jag har ALDRIG bra pluggagar om du undrar... :P

Haha, jag är nog vörre ön dig på att skjuta upp saker.. :P

Postat av: Petra

Jaaaa, det äääär jobbigt xD

Hihi, vem har egentligen..?

2007-10-25 @ 07:33:07
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback