MÅNDAG

Goddag!
Sitter här och småplinkar på gitarren. Måste verkligen träna om det ska bli nå VG. Fan heller att jag tänker ha G! ;) Men det går segt, jag måste typ öva varje dag om det ska funka, och jag glömmer ju såklart hela tiden. Dags att skärpa sig lite.



Sen då? Vad händer idag? Typ nada, jag vill att det ska hända någonting. Ingen är typ hemma ikväll heller, ensam. Laga mat själv, hata! Sååååå trist. Man får väl se till att hitta på något då.

Kom äntligen igång med kursen idag också, känns som jag har struktur och som om jag kommer hinna färdigt. Skitbra! Om det inte händer något annat ikväll så blir det väl det som är alternativ nummer 1.

jag undrar hur många bilder jag ha dokumenterats på. Hur många i världen som har en bild på mig? Tänk alla tusentals japaner i gamla stan som har tagit kort och råkat få med mig på bild? tänk alla gånger man är utomlands? Alla släktträffar? Alla tillställningar? Allt! Jag försöker tänka positivt - av alla 100000000000 bilder som jag är med på, så ser jag nog åtminstone bra ut på 3.

Kommentarer
Postat av: Ozzy

tänk va många som säger, nej vilken söt tjej i bakgrunden också =) se de positivt tjejen!

Postat av: Petra

Hahahah, som om någon gör det!

2007-10-15 @ 19:33:38
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: sofia

varför skulle nån INTE säga så?! :O du är ju jättesöt (a):$
Haha, undrar hur många jag är med på?!:O :D

2007-10-16 @ 20:33:38
URL: http://sofiaelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback