KVÄLLE

Jaha, nu bläv det kvälle(som en rumpnisse i Ronja Rövardotter sa, och jag måste ju också säga det någon gång, glöm inte att jag har varit rumpnisse!) och jag sitter och degar här. Jag gick faktiskt härifrån ett tag nyss, och sen ringde jag Lina, men hon ville inte prata med mig, hon berättade bara att hennes käre bror tyckte hennes ringsignal till mig var sämst, pffft! Vem som helst som har hört Stop med Sony Ericsson älskar den! Han är bara avundsjuk!

Jag blir sur på PS som inte gör som jag vill, och för den extremt braiga sida jag hade för ett halvår sedan som nu är kaput! Jag får väl trösta mig själv med andra sidor, och hitta på lite eget själv.



Och imorgon ska det bli plugg, gärnet med bästaste Anders såklart! Nu fan :)
Men nu ska jag strax hoppa in i dusch, samt piffa till mina ben lite(som Lina så snitsigt skulle sagt) man pappa drog just in i bastun och jag har ingen lust att vara där när han sitter och bastar, så jag får hålla ut ett tag till. Lina skulle ju ringa också, så det lär nog ta lite tid innan duschen kallar(och sängen också för den delen, men jag sov till halv tio idag så det är nog rätt lugnt!)


I give thanks everyday for these words that save my soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback