CORE

För ca två timmar sen låg jag på soffan och gosade i myskläder till en film, men jag hade ju bestämt mig för att jag skulle träna idag så det var bara pallra sig upp(även fast filmen inte var slut). Det kändes surt, jag var trött och hade ingen alls lust att träna, men jag måste ju träna. Så det var bara sätta sig i bilen med mamma och köra ett core-pass på F&S. Det var skittrist, det brukar inte vara jätteroligt(förutom när Lina är med :)) men core var verkligen trist. Det var bara en massa styrka till en tråkig musik som inte alls var peppande. Och man blev inte sådär skönt trött heller, utan äckligt trött och kroppen bara hänger. bläääääääää! Aja, det är gjort och det lär väl kännas lite imorgon vilket kommer göra mig lite gladare!

Nu blire käk!


Kommentarer
Postat av: Gurra

Träffa du min morsa - porrys morsa - o min pappa där??

Postat av: Petra

Din trevliga mor träffade jag ja!

2007-10-21 @ 21:35:43
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: sofia

träffade du min mamma? :P hon var där nämligen! :)

2007-10-22 @ 16:19:40
URL: http://sofiaelander.blogg.se
Postat av: Ozzy

Jäkla mamma dagis :P
Bra petra, du skippade inte träningen (de skulle en vis jag gjort (A))

2007-10-22 @ 20:42:20
URL: http://oskarlinder.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag älskar friskis och svettis! Tyvärr har det inte blivit av på över ett år så...xD men jag brukade iaf köra styrka/bas, superkul:):):)

2007-10-22 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback