FREDAG

Jaha, då var det fredag. Otroligt skönt. Så vad har hänt idag? Jag var i skolan.. wihooo, liksom.. Tyska som vanligt, jag kommer inte klara dessa lektioner.. blääää! Just det, kusinen fyller år, grattis grattis! deprimerande nog är han nu lika gammal som mig, jag gillar tanken av att jag är äldre än honom. Eftersom det ser ut att vara tvärtom.. Fast iofs så är jag fortfarande äldre än honom...

Sen drog vi hem till Jenny och käkade några mackor, och sedan gick vi tillbaka till skolan(visst låter det deppigt?) nej, vi skulle inte plugga! det var match mot Kista KS, vi vann med 5-2, så ääääägda! :D Jenny och jag kom inte in till stan förrän vid typ halv fem eller nått, då gick vi till gallerian och käka brownie med mjukglass(ja, man måste göra det om man är där!) sen kom "snåris och denis" dit, så jag fick träffa dem! det är kul att se dem, även fast vi inte har så mycket till relation längre.. Eftersom vi ses så sällan..

Sen blev det stress hem till Adam, som fyllde år(som jag redan nämnt..) där vi åt middag och jag fick paket(från min..faster!) Adam fick ett radiostyrt flygplan så det var bara ut och köra :D jag gillar radiostyrda grejer, pappa köpte ju någon helikopter för ett tag sen. Jag ska fan köpa nått jag med ;)

Nu sitter man här, pratade just i telefon med några flum-snubbar. de är lite skumma, men roliga!
God natt världen(ska inte gå och lägga mig än men i alla fall..)

Kommentarer
Postat av: Jessi

6-2 blev det annars ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback