EUROVISION OCH SKAVFÖTTERSMYS.

Jaha, eurovision är över. Och vem vann? Jo, en kvinna(!) som såg ut som en manlig kines vann! Och låten.. ja, låten! den var ju så dålig så att det är pinsamt! men.. Eurovisionkvällen blev lyckad i alla fall, för i det sällskapet jag hade blir allting toppen! :) vi hade det fett najs och det var...najs!

Efter eurovision tog Jenny och jag en promenad hem till henne, där jag skulle sussa. Eftersom vi inte orkade bädda eller så så la vi oss skavfötters och snackade, sen sov vi. Imorse vaknade vi otroligt varma, men hade sovit bra(i alla fall jag)

Snart ska jag dra hem.. ;P

Kommentarer
Postat av: Pensy

Ojoj, vilket roligt inlägg...:P Men trevligt var det och jag sov också gott, fast min rumpa höll på o trilla ur stundvis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback