En lista!*stolt*

STEG 1:
Namn: Petra
Födelsedatum: 18 April
Födelseplats: Nacka BB
Bor: Tyresö
Ögonfärg: Blå typ
Hårfärg: blond!
Längd: 162 typ xD
Skostorlek: 36/37 ?
Civilstatus: ...
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Stjärntecken: Vädur ;D
Kär?: mjo.. typ

STEG 2
Skor som du bar idag: fula converse..
Dina svagheter: blyg osv..
Rädsla: Höjder, knivar! :P
Målsättning: blimindre blyg typ!

STEG 3
Första tanke när du vaknar: jag vill sooooooooooova!
När somnar du: det varierar..

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: spela roll!
McDonalds eller Burger King: Donken!
Adidas eller Nike: nike!
Lipton Ice Tea eller Nestea: no idea..
Choklad eller vanilj: vanilj! (om det är inte är vanlig choklad! :P men typ  glass ska inte vara choklad! )

STEG 5
Svär du?: det händer..
Sjunger du?: jaa, fast jag mimar oftast..
Duschar du varje dag: Olika
Röker du?: never!
Gillar du skolan?: Kan jag inte påstå, men många som finns i den..
Tror du på dig själv: oftast inte
Kommer du överens med dina föräldrar?: tjaa, olika åsikter har vi ju..

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: ja..
Rökt?: nope
Shoppat?: jupps
Ätit en hel ask müsli?: nej..?
Ätit sushi?: näääää!
Stått på scen?: nopp
Skejtat: nää
Bakat?: tror det..
Stulit något?: NEJ!

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: nope
Blivit kallad hora?: faktiskt inte..
Blivit nerslagen?: nope!

STEG 8: I framtiden..
Namn på barn?: kan inte bestämma mig..
Hur vill du dö?: inte smärtsamt..
Vad vill du bli när du blir gammal?: no idea..

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: ett antal..
Antal CD-skivor du äger: inte många..
Antal piercings: öronen..
Antal tatueringar: none
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: någon gång xD
Antal saker jag ångrar: alldeles för många..

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är...

druckit alkohol?
"Ja"
....???

Svara i min blogg..

Postat av: Anonym

palla en massa listor... :P

2007-05-08 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback