ALLT OCH INGET

Dåligt med uppdateringar på senaste tiden.. Har liksom aldrig tid/lust att skriva.. Precis som nu alltså..

Ända sen jag skrev det där om den personen, som inte behöver nämnas, har jag lust att skriva av mig helt. Det jobbiga är att göra man det får man någon slags halv-fjortis-stämpel. Jag är en känslomässig person har jag märkt, jag vet inte varför eller på vilket sätt men jag är det i alla fall.

Jag har insett hur otroligt underbart fina vänner jag har, de sanna vännerna. Tjejer som killar, ni är helt enkelt ofattbart bra. Tänker inte rabbla upp alla för det blir bara jobbigt och onödigt, jag tror att ni själva får välja om ni vill ta åt er eller inte.

Hur gör man för att få någon att förstå? jag vill att hon ska förstå, att jag har lämnat henne nu, att jag går vidare. att hon inte kan komma till mig när hon vill och tro att jag står där och väntar. hur kan man få någon att inse det? Jag skulle så gärna vilja skrika det rakt i ansiktet, problemet är att hon inte änns kan se på mig..
jag vill inte vara den knähund som jag har varit... hjälp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback