THOUGHTS..

Jag undrar hur mitt liv är egentligen. Är det bra? Ja, jag tror det.
Idag när jag var påväg hem från skolan gick jag för mig själv och tänkte, och helt plötsligt, utan att jag var medveten om det så sa jag högt och tydligt "Jag älskar mitt liv!" Som tur var var det ingen i närheten som kunde tycka att jag var konstig(hoppas jag).. Men sen funderade jag lite. Jag undrar egentligen, älskar man sitt liv om man ibland tycker om det och ibland hatar det? Nä, jag vet inte.
Huvudsaken är att jag hade skitkul idag! jag satt med Bille och Lina( Ja, lite annorlunda :) ) i ett rum hela eftermiddagen. Vi fick i princip ingenting gjort men vi hade väldigt kul! Hihihi. Det var väldigt roligt när en sjua stack in huvudet ( fråga mig inte varför ) och kollade på oss ( vi såg bara halva ansiktet, resten hade han bakom dörren ) Sedan stängde han dörren, och brevid dörren finns ett stort fönster. När han gick förbi där höll han för hela ansiktet med ett papper, det var väldigt roligt! ( låter inte alls kul menmen.. ) xD
jag älskar att skratta

Sen blir jag så himla irriterad. De verkar aldrig kunna hålla bra koll! Jag hatar det, det är jobbigt. Jag har alltid höga förhoppningar, det är ett stort problem. Eftersom ni aldrig kan hålla koll..
Känner mig så himla förvirrad.. Men jaja, det fixar sig väl.

Kommentarer
Postat av: Pensy

Det är klart man kan älska sitt liv även fast det går upp och ner!
Du älskar ju din mamma, men inte fan är hon snäll jämt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback