Tävling igen ;-)

Så, nu kommer några till. Kom igen, ni måste klara någon!

Baby you've got ears just like Dumbo, it's so sweet
Your knees knock together, when you walking down the street

Why why do you always kick me when im high?
knock me down till we see eye to eye

Snälla och rara, helt underbara
och deras saga berättas igen

For one so small, you seem so strong
My arms will hold you, keep you safe and warm

When you're feeling sad and low
We will take you where you gotta go

We started making out and she took off my pants
but then I turned on the TV

Han fångade sparken med huvudet
han hade tänkt alla tankar ändå

Well a-1, 2, 3 Take my hand and come with me
Because you look so fine, that I really wanna make you mine

She makes me think of lightning in skies (Her name, she's sexy)
How else is God supposed to write (Her name, she's sexy)

What a night (night), so far (far)
Pulling up curb side in your car (your car)

But she doesn't know who I am
And she does'n't give a damn about me

Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control

Dina spelande muskler fick mig att sukta av åtrå och av törst
Och mystiken som brann i dina ögon, drabbade mitt hjärta först



Nu måste ni kunna någon! Spana gärna in de förra också! :-) Det gör du ---->
här

Kommentarer
Postat av: Anonym

"3" är ju Bumbibjörnarna ;D

2007-01-27 @ 18:18:59
Postat av: Tixe

Nr 11 är ju..åh vad heter den... "I´m just a teenage stupid baby..come with me friday, don´t say maybe" Åh jag ser videon framför mig...

Och den sista kan jag också...egentligen... ;)

Postat av: Petra

Hahaha, du hade nästan rätt Tixe. Lite fel text bara.. :P Men det är rätt låt, men vad heter den? ;)

2007-01-28 @ 17:17:11
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Tixe

Ojdå, har jag helt fel på texten? Jaja, det var ju några år sen...

2007-01-29 @ 11:07:16
URL: http://tixe.blogg.se
Postat av: Petra

Nejdå, inte HELT fel.. Fast du skrev fel på ett ord, hade du skrivit rätt ord hade du kunnat låtnamnet.. :P

2007-01-29 @ 15:18:18
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Pensy

Ooh, jag kan en massa!
2:an måste ju va kick me when i'm high. jag har aldrig hört men du har dne på din iPod.
4:an är ju tarzan!
7 är Frank
8 är ju reklamen! are you gonna be my girl?
och den sista är älskade ängel :D
Jag är bäst hittills:D

2007-01-31 @ 20:46:52
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: Petra

hahahah, BRAAAAAAAAAAAAAAAA Jenny!!! ( det var förvånande! :P )

2007-02-01 @ 19:52:35
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback