Onsdag

Jippie, jag har en ny mobil närmare bestämt en sån här. Nöjd :) och sen får jag comviq kompis den 10:de.. :D Någon mer som har comviq/comviq kompis, så att jag vet vilka jag kan smsa och ringa gratis ? ;-)

Ikväll ska Linus och jag på bio, vi ska se The Holiday, någon som sett den? är den bra? tjaa, det är inte riktigt min filmstil men den verkar fortfarande kul att se.. :D
Jag ska till Micka i helgen, wiiiii. Undra va skoj vi ska hitta på då :) ska bli kul, det var ett tag sen jag var där borta nu.. Ska man få träffa några av hennes kompisar nu? Jag vet inte, men det vore kul .. ( : 

Såå.. Nu är det alltså 2007.. Usch, jag vet inte om jag vill ha någon nytt år. Det gamla var så bra så! Men jaja, så är det. Har inte mycket planerat det här året. Det lär väl bli någon resa utomlands eller nått, hoppas det i alla fall. 

äsch, jag skriver när jag har lust och har något att skriva. Kanske senare idag.. :) 

" I wish I was you not I "
- I feel so - Boxcar racer
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Najsig mobil :D Jag har comviq kompis, men typ bara i en halv månad till, kör på gamla hederliga kontantkort! Haha så du kan ju ringa o smsa mig tills mitt kompis går ut och då kommer jag fortfarande ha comviq så då kan du fortsätta att ringa och smsa mig XD

Postat av: Pottfrilla (Lina)

Ja gud ja! DANNY!!!!! WAAAAAAAAH!!! DANNY!! Jag va typ 20cm ifrån honom! Jag dööööööör!
Jag är ju typ känd nu :)



ed lite ironi har man roligare, tänk på det gott folk ;)

2007-01-10 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback