Hemma igen

Jahaja, nu har man kommit hem igen, efter en helg hos Micka. :)
Jag åkte tidigt på fredagsmorgonen och vi åkte in till "stan" i Nyköping.. Där träffade vi Hanna ( en riktigt trevlig prick som snackar otroligt mycket, men är väldigt rolig! ) och vi traskade iväg till Rosvalla där vi skulle bowla, och tänka sig. Jag vann! Det var länge sen ska jag säga er..

Sedan gick vi vidare till "Kebabhouse" där vi träffade deras kompis My, också en trevlig tjej :) Vi beställde pizza och satt och pratade ( okej, dom pratade mest.. Jag lyssnade. ) och kollade ut genom fönstret där det gick förbi en massa som de kände.

På lördagen gjorde vi inte så mycket, jag fick åka vagn efter Lucky med Sara och Micka red på Lycka. Vi pratade och hade det roligt ( de har lite roliga konversationer.. ) sen höll vi( okej, Micka ) på i stallet och sen gick vi in och spelade något Pettson spel, inga vidare kul men jaja. :D
Sen gjorde vi inte mycket mer, kollade på någon "rysare" som hette Sleepy Hollow, jag tyckte inte att den var så läskig, mer äcklig eftersom alla blev halshuggna.. xD

Och idag åkte jag hem.. väldigt rolig resa ( not ) ..

Hejdå! ( skriver ett intressantare inlägg lite senare.. )

Kommentarer
Postat av: Håkan BråkanXD

hehe, ja, där har vi bevis på bevis.. Jag kan inte vara tyst;) e det en störning? Hm.. tål att tänka på! Aja, kul var det att träffa dej iaf puss

2007-01-07 @ 20:56:59
Postat av: Sara

Hihi, roliga konversationer... jag förstår inte vad du menar;) Kul att ses! Lucky hälsar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback