Brr, kallt!

Usch och fy! Vår varmvattenberedare ( eller vad det heter ) är seg, och knäpp!
Jag såg den här bilden...



...och tänkte att jag kunde ta ett mysigt varmt bad idag! tyvärr krashade mina planer efter att ha fixat allt. Vattnet var lagom varmt när jag började fylla på badkaret ( och ja, det tar ju typ en halvtimme... ) men sen när jag hade väntat ett tag såg jag att proppen inte satt i ordentligt, så det var en decimeter vatten fortfarande. Sen när jag satte fast proppen så kom det 0 gradigt vatten!
Jag har fyllt på badkaret två gånger, och båda gångerna var det ljummet, alltså typ kroppstemperatur eller lägre, icke skönt!
Testade att ta en dusch också, det var inte smart. Det var typ 18 grader och jag var redan kall innan, nu sitter jag med värmekudde och försöker få tillbaka värmen!

ikväll ska vi hem till Adam och bestämma vart vi ska resa i maj/juni :) uppdaterar senare vart det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback