TÄVLING! :)

Nu har jag kommit på en lite ny grej, jag kommer skriva ner slogans/småsånger och annat som visas/sjungs på reklamer. Erat uppdrag är att komma på vilka det är :)

- Petter och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika. Vi tycker om olika saker, Petter e hjulbent jag är kobent. Petter promenerar jag kör bil, Petter e spinkig, jag är välbyggd. Men en sak har vi nog gemensamt. *****!

- På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest
Men fredag är ändå den dagen som känns bäst
Ge mig då ********, det gillar jag mest
******** på fredag, det enda jag vill ha
******** på fredag, då mår man riktigt bra
********på fredag, vad var det jag sa?
Jag vill ha fredag idag!

- Man har så kul med ********!

- I varje sak som rör sig, lyser eller låter, finns ett batteri som ska lämnas åter!

-
Jag är ***** - den intelligenta *************
mot värk och feber är jag en effektiv en
smärtstillande, febernedsättande jag *****, de' e' helt enkelt intelligent
Jag har anti-inflammatoriska egenskaper
bra mot muskelvärk, ryggvärk och ledvärk
En ***** 400 mg hjälper oftast bättre
än 2 receptfria ********* med paracetamol
tillexempel ******* vid huvudvärk mensvärk o tandvärk
jag är *****
den intelligenta *************!

Vilken reklam spelar de "Come together - The Beatles"?

Mer kommer lite senare.. :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Polly, Kyckling, toffefe, typ batteriholken eller nåt och ipren! :D

Postat av: Petra

Oj, du var på hugget idag!!! :D
..fast du kunde inte den sista :)

2007-02-19 @ 08:09:04
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: frida

den sista är ju telefonreklamen.. telia? eller nåt sånt

2007-02-19 @ 19:04:06
Postat av: Petra

telia är det inte, de har ju de där larviga reklamerna med pappan och sonen. Och de där två tjejerna.. ;P

2007-02-27 @ 09:53:27
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback