GE GE GE! :)

Igår var det..GE-galan! Det var riktigt kul :) ( alltså, för er som inte vet så är det en friidrottsgala i globen!)
Lina och jag hade ett par helt okej platser, tyvärr var det inte såå många i vår ålder där, mest pensionärer kändes det som.. Men vi fick igång dem lite tror jag :D Hihihihi

Först körde hanviken(ja, först är det små friidrottsklubbar!) och vi skrek hela tiden, och första laget kom till final! :) gogogo!
Sen halv åtta började allting. Alla stjärnorna kom ut! Det var väldigt kul!
När Kronberg skulle springa var det någon snubbe där som var lite knäpp i huvudet. Så PRECIS när alla i hela globen var knäpptysta när de stod i startblocken, så börjar den där ensamma snubben klappa händerna, samtidigt som har säger "Kronberg, Kronberg, Kronberg!" så att de blev omstart. Fattar ni, en liten snubbe på över 10 000 pers börjar klappa så att det hörs i hela globen! HAHA!

..och sen hörde vi någon som skrek, precis när vi hade kommit. Och Lina verkade ta det som en självklarhet att det var just Johanna som skrek, så hon började vinka som en galning! ..tyvärr så var det en kille... hahahhahahah!

Aja, jag fick träffa Snåris och Buko och Johanna och alla :) det var trevligt! I had a great time, läs
Linas blogg, hon har kanske skrivit något roligt hon med. Har inte hunnit kika än ;-)

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag träffade dig igår! ;) fast missade den där gubben! hahaha, han verkade skoj :D

Postat av: Sara

hälsa globen

2007-02-23 @ 11:56:03
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback