blä

seriöst, jag orkar inte med det här mer.. har precis haft ont, igen! Jag hade ont imorse också..

Jag orkar inte änns tänka på det...

Vet inte vad jag ska skriva.. Jag komemr inte på något nu.. ni ( ja, jag hoppas att åtminstone en person kollar här regelbundet? ) får helt enkelt vänta tills jag får lite idéer... För jag har fått klagomål från en viss Jenny att jag inte får skriva om vad som har hänt under dagen, om det itne har hänt något exemplariskt roligt!

Imorn ska jag skriva proj. prov( om jag nu inte skulle vakna i natt och ha ont igen då, förståss. Då ligger jag väl på sjukhus sen.. Närå, jag ska vara hemma! den här skiten ska vara borta! ) önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Håkan BråkanXD

Jag lider med dej, jag tror nog inte man kan föreställa sig hur ont du har, men jag hoppas att det blir bättre snart. Krya på dej puss Hanna

2007-02-01 @ 20:45:15
Postat av: Lina

Kämpa! ;)

2007-02-02 @ 22:38:53
Postat av: Sara

har du ägglossning?

Postat av: Jessi

Skriv vad som faller dig i och lyssna inte på vad andra säger :D det är likaa kul att läsa vad du gjort under dagen som allmäna tankar!

2007-02-03 @ 18:31:25
URL: http://jessich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback