Halloweenfest

 
Igår hade vi en Halloweenfest i kåren för våra utbytesstudenter. Jag var lite orolig för hur många som skulle komma, då man aldrig riktigt kan veta med utisarna. Men det blev väldigt lyckat alltihop. Jag var utklädd till LEGO-gubbe, vilket var väldigt roligt. Det är min syster som har gjort den, från scratch, vilket är helt galet. Fick mångamångamånga komplimanger för den. Det är intressant hur mycket uppmärksamhet man får när man har en sån här dräkt på sig. Man blir ju lite som en kändis. "Får jag ta bild med dig?" vad en ständigt uppkommande fråga under kvällen. Kändes väldigt märkligt. Jag tycker det är grymt skönt att ha sånna här dräkter, för att man slipper tänka på hur man ser ut. Folk tycker liksom om mig ändå, även om jag inte är supersexig. Sen att dräkten är galet jobbig att ha på sig är ju en annan femma. Men kul var det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback