Min smarta phone

Ibland stannar jag upp och tänker till lite. Det finns så mycket som vi tar för givet. Vi inser inte riktigt hur fantastiskt det är. Min mobil, till exempel. Eller vilken mobil som helst egentligen, som är producerad nyligen. Bara det att vi kan ta upp en liten elektronisk mojäng, trycka på ett par knappar och hålla den mot örat, för att sedan kunna höra någon annans röst, live, var de än befinner sig. Helt sjukt. Förutom det har min mobil bättre kamera än min kompaktkamera, jag kan gå in på internet och söka på vad jag vill, jag kan använda GPS(det vill säga, det är i princip omöjligt för mig att gå vilse nu), jag kan spela spel, jag kan lyssna på musik. Ni fattar grejen. Det är helt galet. Och vi ser det inte som någonting konstigt alls. Det är helt normalt att den här lilla prylen kan göra allt det där.

Att min telefon dessutom råkar vara den snyggaste smartphonen ute på marknaden är ju bara ett stor jävla fett plus.


Snyggt att min mobil matchar med både min tröja och gardinerna i bakgrunden, haha


Kommentarer
Postat av: spiderchick

hej :-)



Jo jag vet att friskis brukar vara billigare... Tyvärr har dom nog inte riktigt vad jag är ute efter just nu. Men vi får se :-)



Måste säga att jag också är imponerad över tekniken. Att uppfinna allt liksom??? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback