Jag lever

Det finns för många sociala medier att logga in på nuförtiden. Jag hinner inte med. Jag hänger numera inte bara på blogg.se, utan även Facebook, Twitter, Instagram, och Tumblr. Jag har alltså fem ställen att uttrycka mina åsikter, och jag är lite smått allergisk mot människor som väljer att berätta allting på varenda ställe. Jag väljer gärna ett, möjligtvis två, ställen där jag uttrycker mig och något, lite beroende på vem jag har lust att berätta det för.

Därför har bloggen blivit lite lidande. Jag har helt enkelt inte känt att bloggen har varit det bästa stället att uttrycka mig på. Kanske är det av lathet, eftersom de andra ställena bara kräver en mening/en bild, medans jag gärna lägger lite mer tid på inläggen här. Hur som helst så kommer den här bloggen att finnas kvar när jag har någonting att skriva. Annars finns jag lite överallt just nu.



Kommentarer
Postat av: erika

jag gillar dina bilder :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback