VYou

Halloj.

Förra veckan var det en välgörenhetsgrej på internet, där de samlade in pengar till UNICEF. Jag blev medlem på VYou för att spela in en video där jag svarade på en fråga. För varje person som spelade in någonting så skänkte de nämligen pengar. Imorse fick jag ett mail där det stod att någon hade ställt en fråga till mig. Så jag tänkte att vafan, jag svarar väl.

VYou är alltså som formspring, eller liknande ställen där folk kan ställa frågor till någon, som sedan svarar. Bara det att på VYou så svarar man med en video.

Så ja, har ni någon fråga så hittar ni mig
här. Loservarning skulle jag tro. Och jag tror inte att någon lär ställa en fråga. Men om jag ändå är medlem kan väl folk få veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback