Puma Red & White Woman Edt 30 ml säljes

Jag har två parfymer som jag inte använder, så jag tänkte se om någon annan ville köpa dem för en billig peng. Det bästa vore ju om man kunde mötas upp, jag har liksom inte pallar lägga upp den på Tradera eller Blocket av den anledningen att jag inte riktigt vet hur jag skulle skicka det.  Här är den första.


Puma Red & White Woman Edt 30 ml
Nypris:
200-300 kr
Mitt pris: 70 kr
Anledning: Doften passar inte mig..

Har sprayat typ 3 gånger med den, alltså är den i princip full. Jag har inte originalförpackningen kvar, men om vi möts upp får du förståss lukta och checka så att den innehåller det den ska. Maila
[email protected] om det finns intresse.


Kommentarer
Postat av: Abdullahiqra

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback