Moonwalk



Den här boken har jag läst under en tid nu, Michael Jacksons självbiografi. Många tänker dåliga saker om den här mannen, men det gör inte jag. Någon som skriver såhär, och tänker såhär, är inte en dålig människa. Nog för att han självklart gjorde sina misstag, det gör vi alla, så tror jag inte på det som har skrivits om honom. Han hade en passion för det han gjorde, han hade mål och han nådde dem. Han var så mycket mer än en artist som skriker och sjunger på scen. Människor som honom fascinerar mig.

Michaels musik är en del av min barndom. Jag ryser av hans musik, och den gör mig glad. Jag respekterar att inte alla håller med mig, men att säga att jag endast tycker om hans musik för att han är död är jävligt lågt. Jag har alltid älskat den, och kommer alltid att göra det. He was a great man.


Kommentarer
Postat av: L

åh fint. Kul att du typ gjorde inlägg om mina kommentarer :):)

Jag vill också läsa den!!!!!! Den var jättebillig förut men jag köpte den inte. Ska nog låna om den nu dessutom är sådär bra. Jag gillar självbiografier har jag märkt. Typ världens tråkigaste ord, låter helt opepp liksom, men om man verkligen kommer en okänd människa på djupet betyder det att den har skrivit bra och är cooooooool.

2010-10-27 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback