Harry Potter <3

Harry Potter. Underbara Harry Potter. Jag hade både höga och låga förväntningar på den här filmen. Jag har längtat så länge, men jag tänkte ändå att det skulle bli svårt att få den här filmen att bli bra, speciellt när den är i två delar. Men jävligt bra, måste jag säga. Otroligt bra filmatisering, väldigt få saker som gjorde mig besviken. Och ja, Harry Potter är Harry Potter. Jag älskar Harry Potter. Nu längtar jag till sommaren, när sista delen kommer. Jag kommer att gråta så mycket. Jag vill inte att det här ska sluta. Harry Potter har följt mig så länge jag kan minnas. Jag har ju alltid haft något att längta till. Ska det ta slut? Nä, inte än. Jag längtar tills nästa film.



Ärr i pannan, deathly hallows-symbol och Gryffindor-färger dagen i ära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback