Fina underbara tisdag

Vilken dag. Fyfan.

Imorse vaknade jag, studerade klockan sjuuuuukt länge och kom fram till att klockan var typ 8 och jag börjar halv 9. Jag rusade upp ur sängen och sprang ner och duschade. Jag mådde kasst, och var så trött att det kändes som om jag skulle spy. Sedan började jag fråga mig själv "Vafan var klockan egentligen?", så när jag har duschat färdigt så sprang jag ut i köket och kollade på klockan. Ifrågasatte varför två av tre klockor gick fel, och sprang upp till mobilen för att kolla på klockan igen. 03.40. Fan vad underbart. Jag sprang upp mitt i natten och duschade. 

Visst att man ser fel ibland. Men jag minns verkligen hur jag studerade klockan rätt ingående och verkligen tänkte efter. Men tydligen fungerade inte hjärnan riktigt som den skulle. Det visade sig ju ännu en gång när jag uppenbarligen inte kunde tyda den analoga klockan(ja, alla klockor i köket gick tydligen rätt). Suck. Hemsk start på dagen.

Sen att jag har varit en zombie hela dagen, som hade en uppsats att skriva på lektionen och en presentation på eftermiddagen, gjorde ju dagen så fantastiskt mycket bättre. Fin dag alltså.

Min lärare andas som Darth Vader.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: LLLLLL

hahahahhahahahahhaha!!!!!!!!!!!!!!!



megafail el grande.

2010-11-30 @ 20:25:06
Postat av: Elin

Haha har gjort så en gång jag med. Eller jag kollade inte klockan jag bara vaknade och fick för mig att jag försovit mig och sprang upp... Päronen trodde typ att jag spytt ner mig själv eller nåt eftersom jag va uppe o duscha vid ett på natten :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback