Shutter Island

 
Igår var Malin och jag på bio, hon bjöd mig :) gulle. Vi såg Shutter Island, som inte var alls som jag hade förväntat mig. Jag är inget stort fan av Leonardo DiCaprio. Jag tror mest det är för att jag är lite anti Titanic och hela den faderullan, därför brukar jag inte vilja se filmer med honom. Han är däremot en väldigt bra skådespelare, det tänker jag inte ljuga om. Filmen var bra. Jag har svårt att bestämma vad jag tyckte om den egentligen. Den var otäck, tyckte jag. Creepy, men intressant. Däremot kändes den jävligt förvirrande i slutet. Har ni sett 1408? Om ni har det så vet ni förmodligen att slutet är FUCKED UP. Nu vet ju jag förståss inte vilken version ni har sett, och jag vet fan inte vilken jag har sett heller men i slutet är det så jädrans mycket information att min hjärna typ smälter ihop i en sörja i huvudet på mig - och jag kände ungefär samma sak i den här filmen. Lite fastare sörja i den här dock, det var lite mer förståeligt.

Anyways. Bra film. Värd att se. Jag blev jävligt äcklad dock. Creepy story. Men tummen upp ändå.


Kommentarer
Postat av: J U L I A ( fotobloggen )

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback