Lyssna på bra musik är ni snälla

Som ni kanske vet är jag ett rätt stort fan av musik. Det är liksom en del av mitt liv, och min dag kan bli så himla mycket bättre om mp3n bestämmer sig för att slumpa bra låtar en morgon. Sedan kan den bli helt sämst om det spelas en dålig låt, vilket suger då jag lyssnar på the voice på morgonen där de spelas en hel del fruktansvärda remixer. På senaste tiden har de spelat remixer av Forever young, Heaven och Hide and seek. Tre bra låtar, förstörda av remixer. Jag börjar gråta.

Något som jag finner extremt avtändande, är killar med dålig musiksmak. Det förstör liksom alltihop om en kille sitter och lyssnar på techno, remixer eller någon annan dålig musik. Musik är en del av en människa, det beskriver ofta vem man är. Och killar som lyssnar på dålig musik är liksom...rätt ointressanta.

Därför suger det bulle att jävligt många killar nu för tiden har dålig musiksmak.


min hatlåt just nu.. och för all framtid


Kommentarer
Postat av: anders

yeeees! UMBRELLA (L)



avtänd? ahaha

2010-03-08 @ 22:54:11
Postat av: Lina

ursäkta mig men......WHEN LOVE TAKES OVEEERRRRRRR IHHJÄÄÄÄIHHJÄÄÄÄÄ :D kan inte låta bli att headbanga lite. Tycker ändå att det svänger en smula.

2010-03-11 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback