Love actually is all around



Så bloggen verkar ha en liten paus. Eller tja, jag verkar ha en paus från bloggen. Tror dock inte att det är någon som fäller tårar på grund av detta. Jag frågade Nick vad jag skulle skriva om (yes, han verkar vara den jag frågar nuförtiden..) och han svarade "Love". Jahapp... Kärlek hörni, fan vad svårt det är. Nuförtiden brukar jag faktiskt se det som de säger i filmen Love actually, "Love actually is all around". Jag har aldrig letat efter någon att dela mitt liv med, och gör det inte nu heller. Det kommer när det kommer liksom. Jag vet att det låter klyschigt, men alla människor betyder någonting för mig ger mig kärlek. Jag behöver ingenting mer.


Missförstå mig inte. Jag tror att en liten del av varje människa vill spendera sitt liv med någon annan, deras "nästa". Det jag vill säga är att kärlek inte bara handlar om par, utan om relationer i allmänhet. Vänner och familj betyder minst lika mycket. Mitt mål är inte att leta efter någon att spendera mitt liv med, utan bara att omges om människor som jag tycker om.

Och det gör jag nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

du är söt du :) <3

KRAM!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback