Earth hour



Jag har just varit med på Earth Hour. Då alla slå av all elektricitet i en timme. Jag tycker det är så otroligt fånigt att inte fler går med på det här. Har vi blivit så bortskämda att vi inte klarar oss EN TIMME utan el? I så fall har ju någonting gått väldigt snett. Nog för att jag är otroligt beroende av el, när proppen har gått känner jag mig som en handikappad. Men herregud, en timme kunde jag faktiskt sätta mig med tända ljus med mina föräldrar och spela spel. Inte för att det kommer att skapa en stor förändring på miljön, men just för att det inte gör så mycket. Det är en markering, någonting man gör, en uppoffring. EN TIMME people. Ni som inte gjorde det idag, tänk nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Nick

I did do earth hour thankyou very much.. :P

2010-03-28 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback