Linas dag

Idag tar Lina studenten. Det är helt stört. Min lilla fina vän som jag har känt sen jag var två år gammal TAR STUDENTEN! Nästa år är det min tur... Fasen alltså, jag låter väl gammal när jag säger det men fan vad tiden går snabbt. Det är inte klokt. Jag har i alla fall klätt upp mig i klänning och hela faderullan för min vän idag, och jag längtar efter att ge henne en stooooooooooor kram när hon har sprungit ut, och sedan hänga vår fina(men ack så misslyckade, haha) maskot runt halsen.

Lina, du är helt fantastisk. Jag tycker om dig så himla mycket, och alla minnen med dig får mig att le. Fan vad bra du är. Grattis grattis grattis till studenten, du är grym :) G*******









:') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback