Öppet hus

Det var öppet hus idag, på skolan. Malin och jag var på plats som vanligt. Det var helt okej, men ibland är det rätt obekvämt. Jag tycker att det är rätt svårt att sälja någonting, alltså att inte säga någonting negativt kring saker. Men som tur var är jag nöjd med min skola, och det jag inte gillar har hittills inte kommit upp till ytan när jag väl har stått där och pratat med människor.

M var där, som på varje öppet hus. Malin och jag har gått omkring och sjungit på låten som jag har länkat till ett par inlägg tidigare, och även dansat deras fjolliga danser. Gissa vilka som vickade på rumpan och såg allmänt extremt töntiga ut när M gick förbi? Jag kan inte göra någonting vettigt i Ms närhet, fan vilken tönt jag är. Jävligt roligt också i och för sig, M sa till oss att fortsätta med våra moves. Det gjorde vi också.

Malin och jag åt föresten middag på Lilla Italien. Bättre platt pizza går fasen inte att hitta.


Kommentarer
Postat av: Lina

KNASBOLLAR! :D

2010-01-29 @ 07:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback