Nyårsafton

Hej allihopa! Första dagen på året har dragit igång, och vi har lämnat 2009 föralltid. Hur var eran nyårsafton? Mitt nyår var himla bra, alldeles lagom. Vi träffades ett par stycken hemma hos Anders. Vi gjorde hemmagjord pizza, åt en massa gott, sjöng singstar och umgicks. Vid tolvslaget klättrade vi upp på ett berg där man såg ut över stora delar av Tyresö, där fyrverkerier smällde överallt. Det var vackert, och en perfekt start på det nya året. Jag kan meddela att efter endast ett par timmar av det nya året hade jag ramlat fler gånger än jag gjorde på hela förra året!












Här skulle vi ta ett fint kort. Folket tyckte att jag skulle ligga ner på kortet, jag sa nej. En sekund senare halkar jag och ligger på marken täckt av snö.




Kommentarer
Postat av: Lina!!!!

Snubbelfia! :D

2010-01-03 @ 01:35:40
Postat av: ....and again

vad orättvist att man säger snubbelfia förresten när det var du som snubblade.

Snubbelpetra! :D

2010-01-03 @ 01:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback