Utställning på Fotografiska

För ett par månader sedan skickade jag in en bild till Mitt I-tidningens tävling. Några veckor senare hittade jag min bild publicerad i vår kommuns Mitt I-tidning. Det var roligt. Första gången en bild som jag har tagit har publicerats i media, så det var självklart kul. För ett par dagar sedan fick jag ett mail, med en inbjudan till en vernissage. Min bild är en av de 300, av de ca 4000 foton som skickades in, som ska vara med på en utställning på Fotografiska 7-31 december. Vernissagen är ikväll, och där ska de presentera 10 vinnare av de 300 bidragen. Jag vet med säkerhet att jag inte är en av dem, men det är roligt att de faktiskt tyckte att min bild var tillräckligt bra för en utställning, och självklart att bli inbjuden till det här!



Just nu är jag inte särskilt peppad på att gå dit. Inte alls faktiskt. Jag skulle ha skrivit det här tidigare, då hade inlägget nog känts lite mer positivt än det gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback