Some bad moments

Jag är sjukt besviken. Inte för att jag inte vann, det visste jag redan att jag inte skulle. Vissa bidrag var grymt bra! Utan för att utställningen inte var en riktig utställning. Hur kan man, på ett fotomuseum, kalla en utställning att man visar upp 300 bilder på 10 tv-skärmar? Det förstår jag inte. Sannorlikheten att folk får se min bild är alltså sjukt liten, då man måste kolla på rätt tv-skärm vid rätt ögonblick för att det ska hända. Riktigt trist tycker jag.

Förutom det hade jag en jävligt kass dag igår. Och det byggdes liksom upp med mer och mer skit. Imorse vaknade jag dessutom klockan 5, och kunde verkligen inte somna om även fast jag var helt galet trött. Det slutade med att jag trodde att jag skulle bli magsjuk, och stannade hemma idag. Jag blev aldrig sjuk, som tur var. Däremot är jag jävligt depp. Ni vet när alla småproblem kommer precis samtidigt och bara byggs upp, och man kan inte tänka på någonting alls för med varje tanke kommer ett problem. Känner ni igen er? Det blir bara en soppa.

Hej och hå. Nu ska jag försöka bli lite mer positivt. Jul snart jö!

Kommentarer
Postat av: Felicia

10 skärmar? Seriöst? Jag är glad att jag inte kom med nu, vilket slöseri! Hur kan man ha en fotoutställnig utan foton? eller.. foton som man kan stå och studera hur länge man vill.

2010-12-08 @ 09:19:11
Postat av: Petra

Men ja! Jag blev jättesur. "Utställning" fick inte alls samma innebörd längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback