Självporträtt





Självporträtt. Jag har aldrig riktigt gillat tanken. Tänkt att jag ser mig själv som rätt självgod när jag tar en bild på mig själv. Men vafan. Imorse kändes allting så himla trist. Jag hade liksom ingen lust att göra någonting alls, och sedan fick jag lust att fotografera. Och jag hade ju ingen modell, så jag själv fick duga. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. 1) Jag har inte riktigt det tekniska som krävs. Helst vill man ju ha studiolampor och hela den faderullan, men mina små studiolampor funkar inte bra alls och luktar dessutom skit. 2) Man ska bli bra på bild och allt sånt shit, och det blir ju inte jag. 3) Det är jävligt jobbigt att försöka komponera bilder samtidigt som man står framför kameran. Något att träna på kanske. Bättre lycka nästa gång antar jag.

Ja, bakgrunden ska inte vara helsvart. Såg så himla trist ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback