Vår i Stockholm

Idag höll jag tal i svenska, nationella provet. Jag vetefan hur det gick. Kändes helt okej, men samtidigt inte bra alls. Min lärares första kommentar när jag har slutat var "Vilket vackert språk du har Petra..".. Ehm... tja, tack så mycket. Det hade jag ingen aning om men det kan ju inte vara negativt? Malin och jag åkte in till stan efter det, och gick omkring. Lite vårkänslor när vi satte oss vid vattnet i stan i solen. Jag älskar Stockholm..



Som ni kanske ser. Nya solbrillor. I don't like it. Jag känner mig som en tönt i solglasögon, som om jag försöker vara cool. Dessutom passar det inte på mig, jag har så litet och runt huvud. De här solisarna är typ den minsta varianten man kan få tag på just nu, om man inte vill se blind ut. De är ju i alla fall fina, även om de ser förjävliga ut på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback